zaterdag 10 januari 2015

Voornemen #2: Een hele dag Disney films kijken

Zaterdag 3 januari. Om 7 uur zou mijn wekker gaan, maar door de zenuwen was ik ver voor die tijd al wakker. Om 7 uur ging dan eindelijk mijn wekker, het was zover. YES! Ik vloog mijn bed uit om mijn zusje wakker te maken. We hadden geen tijd te verliezen, over 20 minuten zou het beginnen. In een wervelwind poetste ik mijn tanden, friste ik mij op en bouwde ik een fort aan kussens. En toen ging het eindelijk beginnen: de Disney-marathon op SBS6!






We begonnen om 7.20 met winnie de poeh. Als je mij vraagt wie mijn lievelingskarakter is van Disney, roep ik zonder te twijfelen Winnie de Poeh! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zaterdag voor het eerst sinds mijn kindertijd een film van Winnie de Poeh zag, en heel eerlijk: wat een irritant karakter heeft dat beertje! Zo onbenullig en eigenlijk heel erg dom. Hij blijft mijn lievelingskarakter, zolang hij zijn mond maar dichthoudt J.

Daarna kwam Aladin. Dit is mijn vader zijn lievelingstekenfilm. Ik heb niks aan te merken op deze film. Datzelfde geld voor Tarzan. Bij Beverly Hills Chichuahua besloten ik en mijn zusje dat het tijd was voor een dutje. Bij Mary Poppins werden we weer wakker, maar de concentratie was ver te zoeken. Wederom vielen we in slaap.

En toen schrok ik wakker van het welbekende: baaaaaaahhhh sowenyaaahhh… YESS! Hier wachtte ik op, de Leeuwenkoning! In volle concentratie heb ik deze film gevolgd en ik heb dit keer niet eens gehuild toen mufasa overleed!

Tijdens Tangled besloten we avondeten mee naar bed te slepen zodat we niks zouden missen van de film. Oz vonden we een hele vage film en ik kan me er heel weinig van herinneren. Tot slot kwam The Game Plan. Ook een geweldige film!


Helaas gaf me zusje het na 10 minuten van deze film op en bezweek ik drie kwartier voor het einde. Best jammer dat we het niet gehaald hebben, maar ik ben trots dat ik toch heb voldaan aann nog een goede voornemen!

Heb jij de Disneymarathon gekeken?


Liefs,

Gabby

  1. Een gave huid hebben
  2. Alleen een nacht doorbrengen in een hotel in een onbekende stad
  3. Detoxen
  4. Een kerstmarkt bezoeken
  5. Cadeau's doneren aan kinderen 
  6. The pointless book van Alfie Deyes lezen
  7. Een peppermint mocha drinken bij Starbucks
  8. Een gigantische shoppingtrip houden
  9. Een paar witte Converse kopen
  10. Op een koffie-date gaan
  11. Op een ontbijt-date gaan
  12. Leren om te mediteren
  13. Weer beginnen met schrijven
  14. Werken aan mijn band met God
  15. Een spreuken 31 vrouw worden
  16. Flexibeler zijn
  17. Spieren kweken
  18. Een brief schrijven aan mezelf en deze over 10 jaar openen
  19. Hairfinity testen
  20. Bloed doneren
  21. Oil pulling proberen
  22. Een manicure of pedicure nemen
  23. Een week zonder make-up lopen
  24. Een hele dag Disney films kijken
  25. Oreo's met pindakaas proberen
  26. Meer op hakken lopen
  27. Iedere smaak Ben&jerry's proberen
  28. Minstens 3 andere boeken dan the fault in our stars lezen van John Green
  29. Appeltaart maken
  30. Een polaroid camera hebben
  31. Minstens 5 kilo afgevallen zijn
  32. Een nagellakje van Chanel hebben
  33. Iets bakken zonder een pakket van Koopmans of Dr. Oetker
  34. De pumpkin spice latte proberen van Starbucks
  35. Een Wreck this journal hebben
  36. Iets kopen bij Mac
  37. Geld gespaard hebben
  38. Wimper extensions proberen
  39. Leren koken
  40. Een dagje naar de sauna
  41. Een dagje naar een pretpark
  42. Geld doneren aan een goed doel
  43. 21 dagen zonder snoep
  44. Een nieuwe tattoo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten