dinsdag 17 juni 2014

Invitation to my blog!





Dear you!

Bij deze ben jij uitgenodigd om met mij mee te gaan op mijn reis naar een gezond leven. Door middel van het gezond eten en sporten probeer ik af te vallen. Dit hoeft niet snel te gebeuren en ik hoef ook geen bikini model van mezelf te worden. Ik hou van wie ik ben en mijn focus ligt meer bij het gezond leven dan het afvallen, maar iedere kilo die eraf is, is mooi meegenomen! Tijdens mijn 'reis' lees ik veel artikelen van Healthyfans en Fannetiek. Dit zijn in mijn ogen echt top blogs! Ik hoop dat ik ook zoiets zal worden, maar dan meer voor de curvy girls onder ons.

Maar wie ben ik dan? Ik ben GabriĆ«lle, een 20-jarige rechtenstudent. Ik ben 3/4 Surinaams en 1/4 Nederlands. Ik heb overgewicht en vind dit niet het einde van de wereld. Ik heb eind december mij voorgenomen om per januari op iedere mogelijke manier goed voor mijzelf te zorgen (ja, dit was mijn goede voornemen hahaa). In januari ben ik hier een soort van mee begonnen, maar pas in maart had ik de smaak goed te pakken. Goed voor mijzelf zorgen betekend dat ik sport, gezond eet, mijn huid goed verzorg en spiritueel in balans ben. 
ook geen bikini model van mezelf te worden. Ik hou van wie ik ben en mijn focus ligt meer bij het gezond leven dan het afvallen, maar iedere kilo die eraf is, is mooi meegenomen! Tijdens mijn 'reis' lees ik veel artikelen van Healthyfans en Fannetiek. Dit zijn in mijn ogen echt top blogs! Ik hoop dat ik ook zoiets zal worden, maar dan meer voor de curvy girls onder ons.

Bereid je voor op artikelen over workouts, recipes, motivation en skincare! Ik zal mijn reis met jullie delen, iedere stap die ik neem. Vergeet niet mijn Instagram te volgen @sgabbygee.

Liefs,

'Gabby'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten